tisdag 5 januari 2010

Veckans filmtips

Det finns en film som jag tjatar om att alla ska se, nämligen Baksmällan ( The Hangover, 2009). Gillar du komedier och inte har sett denna tidigare så gör det nu! Det som är sällsynt med denna komedi är att den är rolig rätt igenom. Det tar liksom aldrig slut. Man tror att man räknar ut vad som ska hända men det gör man inte. Skådespelarna (med Bradley Cooper, Ed Helms och Zach Galifianakis i täten) är briljanta och passar perfekt för sina roller. Jag har sett filmen två gånger men jag tror att det är en sådan som bara blir roligare för varje gång. Man upptäcker nya saker att skratta åt hela tiden.

2 kommentarer:

  1. Ja du, jag har nog aldrig skrattat så mycket som när du och jag såg den på bio!
    Har sett den några gånger hemma också och som du säger, man hittar nya saker att skratta åt hela tiden.
    Helt enkelt en underbar film som alla borde se!

    Kram Vicki

    SvaraRadera
  2. Jag tror detta är den sjukaste, och därmed, den roligaste film jag någonsin sett. Fantasiskt smart humor!

    SvaraRadera