fredag 15 januari 2010

Kvällens Let's Dance

Min topp 3

1. Claudia & Tobias
Jag bara gillar dem helt enkelt. Dels för dansen, hon är klart en av de bästa, men även för hur de är som personer. Jag brukar även kolla lite "Bakom kulisserna" på TV4s hemsida och då får man mer intryck av hur personerna är. Tobbe har alltid varit rolig. Claudia verkar också rolig och väldigt ödmjuk. Sånt gillar jag.

2. Mattias & Cecilia
Stör mig fortfarande sjukt mycket på att han måste spänna armarna hela tiden men han är väldigt duktig på att dansa och hon gör ofta väldigt bra koreografi. Ska bli kul att se vad de kan prestera. Jag vågar nog sia om en fullpoängare så småningom.

3. Molly & Jonathan
Han är väl inte min favoritdansare direkt men hon verkar ju bara för go. Framförallt har hon så skön känsla, jag förstår vad juryn menar när de säger att hon är musikalisk. Hon kan nog bli riktigt bra hon oxå.

Dagens utröstning

Det gör väl mig inte sådär jättemycket att Victoria åkte ut. Visst hade det varit kul att se henne utvecklas men hon hann inte riktigt beröra. Däremot tyckte jag att det var tråkigt att det var så nära för Elin att åka ut. Tyckte hon fick lite väl låga poäng men framförallt vill jag ha kvar hennes danspartner Daniel för han brukar gör så grymma danser. Jag tycker fortfarande att Rabih ser ut som om han gör detta som en plojgrej och det verkade ju juryn oxå göra. Får se om han ändrar sig till nästa gång. Hade det inte varit för alla tonårstjejer som gillar honom från Idol hade han nog rykt idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar