onsdag 6 januari 2010

Twilightskådisar i nya filmer

Ingen har väl missat Twilighthysterin som råder världen över. Själv är jag djupt nere i träsket :) Många skådespelare som spelar i något som blir så stort verkar ibland ha svårt att få nya roller. Publiken förknippar dem så starkt med deras karaktärer att de har svårt att se dem i andra filmer. Den risken kan nog vara ganska stor för skådespelarna i Twilightfilmerna som redan har en enorm mängd fans. Därför tror jag att det är smart gjort av dem att komma ut med andra filmer samtidigt. Självklart kommer dessa filmer att få draghjälp av deras enorma popularitet men flera av dem skulle nog kunna skapa tillräckligt stort intresse på egen hand. Här är några som jag ser fram emot.

"The Runaways" med Kristen Stewart och Dakota Fanning


"Remember Me" med Robert Pattinson


"Up In The Air" med Anna Kendrick


"The Last Airbender" med Jackson Rathbone

1 kommentar:

  1. Jag ser främst framemot Remember me och The Runaways. Tror det är riktigt bra filmer som kommer göra succé. Min starka vilja se Remember me har inte enbart med att jag tycker Rob Pattinson är gudalik, utan för att jag tror den är riktigt bra på alla plan, intrigen, skådespelarna mm. När det gäller The Runaways tror jag Dakota och Kristin kan spela rebelliska rockbrudar som inga andra unga skådespelerskor kan göra. Dakota är en duktigare skådis än Kristin men Kristin har den där jag-skiter-i-vad-ni-tycker-attityden som passar så bra in i denna filmen.
    Det kommer, tillsammans med andra filmer, blir ett bra filmår. Det känner jag på mig.

    SvaraRadera