torsdag 28 januari 2010

Oj oj oj

Eftersom jag älskar fantasy blev jag alldeles till mig när jag upptäckte denne serie som ska börja på TV 6 den 5 februari.

I den avlägsna världen Westlands bor Richard Cypher, en vanlig ung man som är helt omedveten om att han är den utvalde ”Sökaren” och den ende som kan stoppa Midlands onde tyrann och häxmästare Darken Rahl, som vill korsa den förbjudna gränsen och utvidga sitt imperium tills han härskar över hela den kända världen.
Sagan om ”Sökaren” börjar med att Richard Cypher hjälper den mystiska kvinnan Kahlan Amnell att fly från Darken Rahls onda trupper. Vad Richard inte vet är att Kahlan har kommit för att söka efter honom och att det är därför häxmästarens trupper är så måna om att stoppa henne…



Lite jobbigt bara att den går samtidigt som Let's Dance. Hur ska jag lösa detta??

2 kommentarer:

  1. Har sett första avsnittet och jag tyckte att den var sådär. Sen orkade jag inte kolla på några flera. Men går det inte att kolla på den på kanal 6 play om du måste se let´s dance.

    Föresten hur fick du in en film? Jag har inte fattat hur man lägger in film från nätet. Kan bara lägga in från min egen dator. Jag och datorer är inte så bra kompisar :)

    SvaraRadera
  2. Det var denna serie jag pratade om för ett tag sedan. Jag tror den kan vara bra faktiskt.

    SvaraRadera