fredag 15 januari 2010

2009 års 25 bästa låtar

De 25 bästa låtarna på Billboard år 2009 snyggt mixade i klippet nedan. Riktigt häftigt faktiskt. Du kan läsa vilka låtar det är nedanför klippet.



Lady Gaga – Poker Face
Flo Rida – Right Round
Jason Mraz – I’m Yours
Kanye West – Heartless
Beyonce – Single Ladies
The Fray – You Found Me
Taylor Swift – Love Story
Kings Of Leon – Use Somebody
Pitbull – I Know You Want Me
Taylor Swift – You Belong With Me
The Black Eyed Peas – Boom Boom Pow
Jamie Foxx Featuring T-Pain – Blame It
T.I. feat. Rihanna - Live Your Life
The All-American Rejects – Gives You Hell
T.I. feat. Justin Timberlake – Dead and Gone
Keri Hilson Featuring Kanye West & Ne-Yo – Knock You Down
Soulja Boy Tell ‘em feat. Sammie – Kiss Me Thru The Phone
Kelly Clarkson – My Life Would Suck Without You
Lady Gaga Featuring Colby O’Donis – Just Dance
The Black Eyed Peas – I Gotta Feeling
Jay Sean Featuring Lil Wayne – Down
Katy Perry – Hot ‘n Cold
Drake – Best I Ever Had
Miley Cyrus – The Climb
Beyonce – Halo

1 kommentar:

  1. Skitbra!! Blev ju faktiskt en riktigt bra låt av mix. Jag blev sugen på att dansa.

    kram //Ammi

    SvaraRadera