torsdag 14 januari 2010

Succéduon ikväll 21.30

Ikväll börjar en ny svensk humorserie på SVT 2 som heter "Succéduon med Anders och Måns". Jag är ett gammalt fans av radioprogrammet "Så funkar det" som gick på P3 med Anders och Måns för ett antal år sen. Efter det har jag svårt att inte gilla dem även om allt de gjort på TV inte har nått upp till samma humornivå. Denna serie tycker jag dock verkar ganska lovande. Åtminstone på beskrivningen nedan

Anders lever ett utsvävande singelliv medan Måns lever ett stilla familjeliv med gravid sambo, bil och bostadsrätt. De är också kollegor och bästa vänner. Anders och Måns försöker tjäna en hacka genom att skriva en bok. När Anders råkar bli toyboy och Måns begår ett oplanerat hatbrott får boken ett nytt omslag och ett nytt utgivningsdatum.


2 kommentarer:

  1. Tycker att denna serie verkar bra så jag ska försöka titta på den ikväll. Har inte så mycket mer att säga just nu..var bara tvungen att testa om det funkar att göra inlägg.

    ses imorgon..kram/Ammi

    SvaraRadera
  2. aha...föst funka det inte men sedan tryckte jag på förhandsgranska och fick upp en ordcheck..och då gick det :-)

    SvaraRadera