fredag 22 januari 2010

Let's Dance rapport


Idag passade jag på att rösta när pengarna för en gångs skull gick till något vettigt. De som fick mina röster var de två som var solklart bäst nämligen Claudia och Mattias. Båda två imponerade stort. Under kvällens avsnitt upptäckte jag att jag verkligen börjat gilla Birro. Inte för hans dans, den var ju inte så jättebra ikväll, utan mer hur han verkar vara som person. Det ser ut som han tar detta på väldigt stort allvar vilket jag nog inte hade förväntat mig av honom. Han ser så ledsen ut när juryn ger dålig kritik att jag tycker lite synd om honom. En klar förbättring ikväll visade Elin. Hade hon haft lite mer tryck i benen hade hon nog fått riktigt höga poäng. Andra som jag tyckte gjorde ganska bra ifrån sig var Agneta, Sauk och Molly. Resten … nja. Det gör inte så mycket att Peter åkte ut men det borde varit Willy.



Peter Wahlbeck som åkte ut ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar