tisdag 19 januari 2010

Supernatural

Jag såg inte serien "Supernatural" när den gick på TV men fick för ett tag sen för mig att köpa första säsongen på DVD. Idag såg jag två avsnitt och jag tyckte att den verkade ganska lovande. Det verkar som om det är en pågående handling (sökandet efter deras försvunna pappa) och sen olika fristående sidohistorier i varje avsnitt. Så var det iallafall i de två första. Jag ser fram emot att se resten och inser vad skönt det är att ha hela serier på DVD så man kan se en massa avsnitt i rad precis när man vill.

Sam Winchesters (Jared Padalecki) uppväxt kretsade kring mörka krafter. Men det var då, nu är det ett normalt, tryggt liv som jurist som lockar. Allt detta är gott och väl till den dag Sams bror Dean (Jensen Ackles) oväntat dyker upp med dåliga nyheter – deras far är försvunnen! För att hitta honom måste bröderna ge sig ut på en jakt efter samma onda väsen som deras far ägnat de senaste 22 åren till att spåra upp… Sam tvingas återvända till ett liv han trott sig ha lämnat för alltid


1 kommentar:

  1. Du som gillar vampyrgrejer har du sett vampire diarys. Jäkligt bra serie.

    SvaraRadera