tisdag 26 januari 2010

The Ellen Degeneres Show

Varför ska de bästa talkshowarna (härlig svengelska) gå mitt på dagen? Visst ska där finnas något på TV för dem som tittar då också men det retar mig så mycket att jag missar Ellen Degeneres Show som går på den dumma tiden 12.45 på vardagar. Ellen är grym som programledare. Hon verkar så äkta. Hon är grymt rolig och gör de bästa intervjuerna. Hon är ingen "namedropper" som till exempel Oprah utan istället kan det visa sig att hon känner gästerna när de berätta extremt roliga anekdoter som de varit med om tillsammans. Dessutom har hon en massa roliga saker för sig mellan intervjuerna också. Det verkar vara en väldigt generös show, det brukar vara stora prissummor på tävlingarna och de hjälper ofta personer som har stort behov av det. Hon har många saker som återkommer i showen så det nästan blir som ett internt skämt för dem som följer den. Till exempel när hon skrämmer sina gäster och medarbetare. Alla blir så sjukt rädda. Litet klipp om det kan du se nedan.

Jag får helt enkelt kolla om det finns möjlighet att se avsnitten på nätet.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar Ellen! Hon är bara bäst! Önskar att jag kunde titta på hennes show. Så tråkigt att den sänds under dagen då man är upptagen med annat.

    SvaraRadera
  2. Kan inte göra annat än att hålla med. Jag har ju haft "turen" att kunna se det ett tag, men nu är det slut med det minsann ;o)

    Kram Vicki

    SvaraRadera