tisdag 4 januari 2011

Mysterielösardagen 1

Idag har jag löst två stora mysterier, vi snackar världsproblem. Ja, allt jag gjorde var egentligen att googla något jag kunde har gjort för längesen men bara inte tagit tag i. Det första mysteriet kom på tal när vi på jobbet idag diskuterade filmen ”I Am Legend” (2007) och det faktum att en av mina kolleger hade sett ett helt annat slut än oss andra. Detta verkade för oss helt sjukt så till sist fick jag ju ta tag i det och googla fram sanningen. Då visar det sig att det finns ett alternativt slut på filmen som fanns med när den kom ut på DVD. Dock var de inte medvetna om att de sett ett alternativt slut utan trodde att det var det riktiga. Efter att ha kollat in det slutet tycker jag nog att det hade varit bättre. Har du redan sett filmen och vill se det andra slutet kolla nedan:



Kan för övrigt tillägga att det snackas om en "I Am Legend 2" och då förmodligen som en prequel, alltså att det utspelar sig tidigare än första filmen.

3 kommentarer:

  1. ..och det andra mysteriet?!

    SvaraRadera
  2. Det kommer men jag känner mig så sömnig, så sömning. Kanske imorgon hi hi... :)

    SvaraRadera
  3. Nja.. jag gillar det "riktiga" slutet bäst. Konstigt att bara en av dom där muterade människorna skulle bli lite klar i skallen.!? aja, hoppas det kommer en prequel =)

    / Jocke

    SvaraRadera