tisdag 18 januari 2011

Idrottsgalan

Jag brukar förundras över vilka halvtaskiga produktioner det blir när det är dags för idrotts- eller fotbollsgalan. Igår tyckte jag däremot att det gick ganska bra. Musikunderhållningen är ofta ganska tradig men denna gången kan jag inte döma rättvist då jag passade på att zappa över till handbollen var gång någon började sjunga. Komikinslagen är det jag brukar se mest fram emot och några nummer var riktigt roliga igår. Fast det var inte de som normalt jobbar som komiker som stod för det roligaste. Istället var det kommentatorn Niklas Wikegårds monlog som fick mig att skratta mest. Den var ganska grov för att vara i svensk TV vilket jag tyckte var rätt uppfriskande. Sen gillade jag sammandraget med André Pops, Jonas Karlsson och den andra killen som jag inte minns namnet på. Riktigt kul. Prisutdelningen gick väl också ganska smidigt (även om det kanske inte var de roligaste tacktalen) så det blir ett klart godkänt för årets idrottsgala.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar