fredag 14 januari 2011

Let's Dance snack

Första utröstningen och det blev faktiskt de två som jag gillade minst som fick dansa i duellen. Fast jag hade nog hellre sett att Alexandra åkte ut för hon verkar så sjukt stirrig. Plus att Tobias som dansade med Denise är en av mina favoritdansare i programmet. Han brukar göra så himla bra koreografi. Tyävärr missade jag tre danser - Hannas, Helenas och Weises. Var Weise så dålig som poängen sa?
Nu ska man kanske inte dömma efter två program men är inte den nya tjejen i juryn lite dryg? Tycker hon bara klagar och är så himla snål med poängen. Sen känns det som om Tony inte vågar klaga på Ranelid. Han var likadan med Elisabet Höglund. Hade det varit någon annan som dansade som Ranelid hade Tony totalsågat och sagt någon elak liknelse. Nu ser jag fram emot att de ska bli lite bättre på danserna och få högre poäng. Då börjar det bli lite intressant.


Denise och Tobias som åkte ut ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar