fredag 28 januari 2011

Ännu ett mysterium

En grej som förvirrat mig några dagar är Javier Bardem. Grejen är att jag bara sett honom på bilder ett par gånger men har lagt hans namn på minnet. När jag sedan såg filmen "The Losers" och serien "Supernatural" så tänkte jag att det måste ju bara vara Javier Bardem men jag var inte alls säker. Så när en kompis idag berättade om en film hon sett med Javier tog jag upp detta. Hon trodde inte att han var med i "The Losers" och jag tänkte att jag nog inte alls hade koll på vem han var. Så vi googlade fram en bild på honom och då sa jag att det måste vara han i "Supernatural". Vi kollade hans namn på IMDb och han hade varken varit med i filmen och serien. Då blev jag helförvirrad och fick kolla vem som var med där då. Det visar sig vara en snubbe vid namn Jeffrey Dean Morgan och efter att ha sett bilder på honom är det fan inte konstigt att jag blandar ihop dem! Men nu när jag undersökt saken tror jag inte det blir så svårt att se skillnad på dem.

Javier Bardem och Jeffrey Dean Morgan

2 kommentarer:

  1. Javier såg jag i nya Julia Roberts filmen. Grymt het karl. Den andra var väl med i greys anatomy.

    SvaraRadera
  2. Åå du har ju rätt! Han spelade ju Denny, det hade jag helt glömt bort. Tror jag börjar gilla honom mer och mer :)

    Den filmen med Javier och Julia Roberts har en kompis precis rekomenderat mig. Ska ta och se den.

    SvaraRadera