fredag 21 januari 2011

Kvällens Let's Dance

Jag stör mig faktiskt lite på juryn. Ja egentligen är det mest på Tony och tyskan. Förstår mig inte riktigt på hur de sätter poäng. Frank var inte bra idag, han hade hur många missar som helst, och så ger Tony honom en 6:a! Jessica som jag däremot tyckte gjorde riktigt bra ifrån sig fick bara en 4:a av honom. Nej, das stimmt nicht. Och apropå påhittad tyska så stör jag mig på hur snål hon är med poängen. Också är hon så sjukt tråkig. Och det märks så tydligt när juryn har favoriter. De sätter verkligen betyg därefter. Weise till exempel är ju inte poppis, åtminstone inte hos Tony. Jag tyckte inte att hans partner hade gjort en bra koreografi. Någon vars koreografi jag däremot gillar är Kristjan som dansar med Jessica. Den var grym och passade så himla bra med musiken.

Kvällens gillar: Helena, Bagge, Jessica, Tina

Kvällens du är så stirrig och du borde fan åka ut: Alexandra

Riktigt synd att Hannah åkte ut istället. Jag tror att hon hade mycket mer att visa. Och nu måste man stå ut med Alexandra i ett avsnitt till. BLÄ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar