fredag 28 januari 2011

Gillar kanske Frank lite mer

Fick tipset av en kompis (som stör sig lika mycket på Alexandra Pascalidou i Lets Dance som jag gör) att kolla in aftonbladet.se där Frank uttalat sig om sin egen adhd och vad han tror om Alexandra.

I ”Let’s dance” har han studerat danskollegan Alexandra Pascalidou, 40, och är säker på att hon också har adhd. – Tack vare att jag har genomgått den här utredningen så ser jag ju på henne att hon har damp. Hon kan sluta fundera, jag garanterar att det är så.

Själv säger hon så här:

Alexandra Pascalidou är medveten om Frank Anderssons tankar. Och tror att han kan ha rätt.
– Jag kanske har en släng av adhd. Men i så fall har den burit mig väldigt långt, för jag är en sådan som får otroligt mycket gjort, säger hon.
Alexandra har inte gått och undersökt saken hos läkare – än.
– Jag har inte vågat. Men när det här är över kanske man ska få någon slags diagnos. Jag kanske borde göra det.

Jag kan nog sålla mig till skaran som tror att hon har damp. Ja iallafall något för helt normal är hon fan inte :) Sen så förklarar det ju en hel del att läsa att Frank har en diagnos. Han verkar inte helt normal han heller. Att dömma av det lilla man hör vad han säger alltså.

Läs hela artikeln här.



Frank



Alexandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar