onsdag 26 januari 2011

Bröderna Winchester

Jag är i ett nytt förhållande. Med bröderna Sam och Dean Winchester. Okej, kanske inte riktigt men det känns nästan så efter att i princip ha strecktittat på första säsongen av "Supernatural". Jag har haft den ett tag och såg de tre första avsnitten för längesen men sen blev det aldrig av att jag såg vidare. Men förra veckan tog jag tag i det och såg så många avsnitt att jag nästan befann mig i deras värld :) Jag gillar serien men alla avsnitt är inte lika bra. Jag hade hellre sett mer av en längre följetong än massa fristående avsnitt. Det blev mer så på slutet av säsongen och det var förmodligen därför jag tyckte det var som bäst då. Nu har jag köpt även andra och tredje säsongen. Första slutade med en hyfsad cliffhanger så jag kommer nog köra igång med andra ganska snart.

Sam och Dean

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar