fredag 28 januari 2011

Let's be annoying ...

... kan man ju döpa om Let's Dance till. För det känns som om det blivit en sån grej att vissa människor kommer rösta kvar Alexandra gång efter gång bara för att folk stör sig på henne. Ja jag vet, hon försökte tona ner det lite idag men efter att ha sett henne i tidigare program så ser man ändå den enormt irriterande personligheten skina igenom. Men jag ska verkligen försöka se bort från det och fokusera på dansen för det ju trots allt det programmet handlar om. Fast jag har i och för sig aldrig hymlat om att jag går lika mycket på personlighet. En som både kombinerar danstalang och personlighet är Tina. Hon är bara så skön och verkligen duktig. Jag var oxå glad att Helena klarade sig kvar. Dels för att de haft en tuff vecka men oxå för att jag verkligen gillade deras dans. Och så var det kul att få se Tobias igen, han är min favoritdansare av killarna så det var synd att han åkte ut direkt. Tyckte överlag att alla gjorde bra ifrån sig ikväll fast Ranelid var kanske ingen höjdare. Kommer sakna Bagge! Och hans danspartner Cecilia som alltid gör grym koreografi.



Hejdå Cecilia och Bagge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar