lördag 9 oktober 2010

Reaktioner

Om det är något som gör mig glad så är det när bloggläsare kommenterar inlägg. Kort som långt. Men om man nu inte orkar/hinner det så vill jag bara tipsa om att jag nu lagt in tre reaktionsknappar längst ner på inläggen. Där kan du klicka i "Gillar" om du helt enkelt gillar det som inlägget handlar om eller vad jag skrev, du kan klicka i "Håller inte med" om du tycker att jag är rent ute och cyklar och så kan du klicka i "Mer!" om du skulle vilja se mer i samma stil eller om personen/ämnet i fråga.

Men kommentarer ger stora pluspoäng ;)

1 kommentar:

  1. Gud vilken bra grej. Den ska jag sno till båda mina bloggar. Få se om det blir någon reaktion. Har också lite tunt med kommentarer. Tur att man har en räknare så man ser om någon läser i alla fall :))

    SvaraRadera