fredag 29 oktober 2010

Idol ikväll

Kvällens tema är 90-tal och den största chocken fick jag när jag läste Jays låtval. Inte vad jag hade förhandstippat om man säger så! För övrigt tror ja att Olle och Geir har gjort bra val. Nog Linnea oxå. Jay ska bli galet spännande att höra!

Daniel - Stone me into the grove ( Atomic Swing)
Olle - Wonderwall (Oasis)
Elin - Born to make you happy (Britney Spears)
Geir - Alive (Pearl Jam)
Linnea - Nothing compares to you (Sinead O'Conner)
Weise - Baby I love your way (Big Mountain)
Jay - I want it that way (Backstreet Boys)
Minnah - Everything I do I do it for you (Bryan Adams)

3 kommentarer:

  1. Hahahaha nej det hade jag inte trott att Jay skulle välje heller. Ska bli intressant och se om han gör den rockig eller poppig. Men jag tror ju på rockig

    SvaraRadera
  2. Mycket spännande har höra Jays version. Gillar honom skarpt!

    /Ammi

    SvaraRadera
  3. Det ska bli mycket spännande att höra Jay sjunga I want it that way med tanke på att Backstreet boys har varit mina stora idoler...

    SvaraRadera