torsdag 21 oktober 2010

Beatles-tema i Idol

Imorgon är temat Beatles och här är deltagarnas låtval:

Geir - Love me do
Jay - A hard day's night
Elin - Can't by my love
Olle - Helter skelter
Alice - Something
Linda - Ticket to ride
Weise - All you need is love
Daniel - The long and winding road
Linnea - Help

Ja det blir nog en ganska intressant kväll eftersom stilen skiljer sig rätt mycket från de flesta deltagarnas egen stil. Personligen tycker jag det är häftigast om de lyckas göra om dem så de passar dem perfekt.

2 kommentarer:

  1. själv är jag inget fan alls av beatles så jag kommer nog att lida på fredag. Men det ska bli spännade och se hur de gör låtarna och speciellt tycker jag hur Jay gör sin låt. Weise kan jag tänka mig sjunger sin bra.

    SvaraRadera
  2. Var i Stockholm för några veckor sen och fick med mig lite av Idol. Tyckte inte så många av dem var så duktiga, men Olle var skitbra. :)

    SvaraRadera