tisdag 19 oktober 2010

Melodifestivalen

Tro det eller ej men nu börjar det dra ihop sig till melodifestival igen. Åtminstone så har det börjat komma ut vilka bidrag som kommit med. Dessa är de jag vet än så länge:

Sara Lumholdt som var med i A-teens med låten "Enemy"
Sanna Nielsen med "I'm in love"
Danny från EMD med låten "In the club"
Loreen som blev 4:a i idol 2004 med låten "My heart is refusing me"
Rasmus Viberg, en okänd kille från Svedala (!) med låten "Social butterfly"
Melody Club med "The hunter"
Simon Forsberg som har deltagit i Fame Factory med låten "Tid att andas"
Dilba med "Try again"
Pernilla Andersson med "Desperados"
Linda Bengtzing med "E de fel på mig"
Lasse Stefanz med "En blick och något händer"
Swingfly med "Me and my drum"

Spännande, spännande ... eller inte...



foto: svt.se



foto: svt.se

5 kommentarer:

  1. Måste säga att den listan inte ger mig några upphetsande vibbar. Dock ska det sägas att jag är lite svag för Sanna Nielsen och det hade blivit ännu bättre med Jessica Andersson....

    SvaraRadera
  2. Tror Swingfly tar hem det =)

    SvaraRadera
  3. Nä, jag hoppar väl inga glädjeskutt heller direkt. Fast Swingfly blir man ju lite nyfiken på :)

    SvaraRadera
  4. Danny är bäst tycker jag, helt fucking underbar!

    SvaraRadera
  5. Litet tips...biljetterna släpps imorgon

    Kram Ammi

    SvaraRadera