fredag 22 oktober 2010

Kvällens Idol

Minnah - Kvällens klart bästa! Snacka om comeback. Hon gjorde låten grymt bra, rösten passade perfekt, hon var precis lagom i sitt scenspråk.

Elin - Jag är ledsen men jag hörde inte ett ord av vad hon sjöng för jag försökte bara låta bli att kräkas på den där kroppstrumpan. Det är sant, det var så ful att jag inte kunde fokusera på sången. Av de som var kvar borde hon ha åkt ut.

Linda - Håller inte med juryn om att hon saknade glöd. Däremot var det väl inte världens roligaste nummer. Tycker det är lite synd att hon åkte ut men hellre henne än Geir.

Linnea - Sådär. Men hennes röst är fortfarande helt underbar och hon är fortfarande sjukt cool.

Daniel - Lite seg låt men han gör sådana jävligt bra.

Weise - Håller med juryn, allsång på skansen nästa. Och jag ser inte heller det som något negativt. Han är sådär lite roligt sprallig och har ju grymt bra röst.

Olle - sådär framträdande men hans unika röst gör att man vill höra mer.

Jay - han gjorde det till sin grej och det gillar jag.

Geir - tråkig låt! Tror det var därför han hängde löst. Inte för att han skulle ha varit dålig.

Nästa veckas tema är 90-tal.

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte det var synd att Linda åkte ut. Jag tycker hon är grymt bra. Synd också att det bara är tjejer som får lämna men jag tror det är för att killarna helt enkelt är bäst i år. jag vill inte se någon kille åka ut, även om jag måste erkänna att jag tycker att jag nog hellre hade sett Geir åka hem igår. Han är jätteduktig men är han en idol? Däremot vill jag med hela mitt hjärta att Elin ska ta sitt pick och pack och resa hem...

    SvaraRadera
  2. Håller med dig. Egentligen har det väl bara varit Linnea som verkligen kunnat konkurera med killarna. Jag tyckte att Linda gjorde det från början men hon har tappat på slutet. Tror hon har varit för överdriven helt enkelt. Men igår kom ju Minnah med i leken oxå. Hoppas hon fortsätter lika bra. Nästan vecka, hoppas jag precis som du, att det blir Elin som åker hem. Sen kommer det blir riktigt jobbigt varje gång för man vill ju ha kvar alla. Fast än så länge vill jag fortfarande ha Olle och Jay i final.

    SvaraRadera