fredag 4 maj 2012

Två nygamla serier

I dagarna har jag börjat se ”Entourage” och ”Mad Men”, två serier som jag länge länge tänkt ta tag i och se.

”Entourage” har jag nu sett de fyra första avsnitten av och den gillade jag direkt. De fyra grabbarna är ju helt underbara ihop! Adrian Grenier passar perfekt i sin roll som Vincent, jag gillar verkligen karaktären Eric och Drama och Turtle är ju bara för roliga. Är dock väldigt nyfiken på vad alla avsnitt kommer handla om i de åtta säsonger som gjorts :)

”Mad Men” har jag bara sett två avsnitt av och den fastnade jag inte lika mycket för. Jag tycker absolut inte att det var dåligt men om den inte får mig liiite mer intresserad om några avsnitt får jag nog offra den till förmån för alla andra serier jag ser. Vill ju gärna ge den en chans eftersom man hört så mycket bra om den.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar