söndag 27 maj 2012

"Mästarnas Mästare"

Som jag sagt innan; ”Mästarnas Mästare” bjuder på många känslor! Jag är fortfarande lite sur för att Schwarz åkte ut först i grupp 2. Jag ville verkligen se vad han kunde prestera i de andra tävlingarna. Plus att Ljungskog inte förtjänade att vara kvar. Sen blev jag sur för att Järryd var så dum och valde Jönsson till nattduellen. Helt ofattbart! Det hela räddades av att Pernilla, min favorit i grupp 2, blev först klar till semifinalen. Av de som var kvar höll jag på Jönsson som hade SJUK krigarinställning i nattduellerna så det var gytt att han blev den andre som gick vidare. Så nu är det ju Pernilla Wiberg, Jörgen Jönsson, Magnus Wislander och Anna LeMoine som är i semifinal. Wislander och Wiberg är mina favoriter! Nästan helg är det återigen avsnitt både lördag och söndag så då får vi veta vem som blir 2012 års mästare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar