fredag 11 maj 2012

"Let's Dance". Detta trodde jag aldrig ...

… att jag skulle säga men jag hoppas att Molly går till final! Visst, hon är fortfarande lite smådrygt fjortisbarnslig men SÅ mycket bättre nu än vad hon var i början. Och så är hon faktiskt otroligt duktig på att dansa. Det hon har som inte Läckberg har (som jag innan ville ha till final) är känsla och inlevelse. Kemin mellan henne och Kalle är enorm. Som andra finalist är ju Anton given. Är det någon som inte tycker det? Och så äntligen åkte rätt person ut! En bra omgång igår!


Bye Bye Camilla! foto: tv4.se

 

3 kommentarer:

  1. Åh, nej, spoiler, jag som inte hunnit se Let´s Dnace ännu. Nåja, det gör inget. Ska titta med barnen i helgen. Har hittat hit också, gillar denna blogg, det är annars så inne med att ingen ska se på tv, jag älskar det så det är kul att få läsa tips och annat här. Lite lika smak har vi också.
    Kram Lotta m Nemis syster

    SvaraRadera
  2. Förlåt! Men har något visats på svensk TV så spoilervarnar jag inte.

    Jag ÄLSKAR att titta på TV :) kul att du hittat hit :)

    SvaraRadera
  3. Nejnej, inte så. Får ju skylla mig själv. Hann inte med att tänka mig för bara. Alla andra har väl redan sett det.

    SvaraRadera