måndag 28 maj 2012

"Let's Dance". Har Sur-Tony fått nobben?

Eftersom jag inte kunde se ”Let’s Dance” i fredags dröjde det ända tills idag! Jag måste säga att jag är så förvånad över mig själv när jag inser att jag faktiskt börjat hålla på Molly. Vem hade trott det efter första avsnittet?! Jag blir nästan lite tagen när hon och Calle dansar. För det första för att de är så grymt duktiga men också för deras underbara kemi. Hur duktig Anton än är kan han aldrig få samma känsla. Rätt person (Marcus) åkte ut i fredags. Såg någon löpsedel om att Tony tyckte att Anton skulle åkt ut. Efter de senaste programmen där han totalt trashat Anton, efter att tidigare ha hyllat honom, har jag börjat fundera på om Anton har nobbat Tony eller något. Det är en rätt konstig helomvändning. Nåväl, det blev de två bästa i final och nu hoppas jag att Molly och Calle tar hem det!


Kemi! (och lite kärlek :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar