måndag 2 maj 2011

Mästarnas Mästare del 6

I de tidigare avsnitten har jag inte brytt mig så himla mycket om vem som förlorat i midnattsduellen men igår blev jag för första gången riktigt besviken. Dels för att jag tycker sämre och sämre om Maria Brandin för var avsnitt som går men främst för att jag såg Hanna Ljungberg som åtminstone topp 5. Tyckte det var skittråkigt faktiskt. Det var en jävla tur att inte alla tävlingar var som den där de slog ner spiken för då hade ju de andra sett till att få väck Stenmark illa kvickt. Jag gillade inte riktigt den grenen för jag tyckte inte det hade något som helst med skicklighet att göra. Den där de fick utmana varandra var däremot rättvis och vindruvorna var väl okej men ändå lite för mycket turspel för att det ska passa in i Mästarnas Mästare tycker jag. Som sammanfattning kan man väl säga att det var tur för dem att Stenmak klarade sig kvar, grymt tradigt att Hanna fick åka hem och nästa avsnitt hoppas vi att det blir Brandin som ryker.


Hanna Ljungberg - borde fått vara kvar



Maria Brandin - borde åkt ut

1 kommentar: