fredag 20 maj 2011

"Gossip Girl" säsong 3

Jag har nu sett färdigt tredje säsongen av "Gossip Girl" och börjar känna mig allt mer hooked. Visst ibland känns det lite jobbigt att ingen någonsin bara kan få vara lycklig utan att allt hela tiden måste gå fel men samtidigt så är det ju alla intriger som håller det intressant. Mitt hjärta gick nog i tusen bitar i sista avsnittet. Jag har hela tiden älskat Blair och Chuck som par och även om jag förstod att han aldrig skulle hinna fria innan sanningen kom fram så sved det ändå. Retar mig som fan på honom att han inte bara kunde behålla byxorna på i två sekunder och se till att få tillbaka Blair istället. Undrar om det kommer bli de två igen till slut. Hoppas!! En jag inte gillar är Serena. Fy vad dryg hon är! Hon är så sjukligt egotrippad men tror ändå att hon är världens mest godhjärtade människa. Alla ska tycka synd om henne och göra som hon vill eller så är de emot henne. Gillade inte hur hon behandlade Rufus när hennes "pappa" kom tillbaka. Rufus, han är däremot en riktig kille! Andra jag gillar är Nate och Dan. Andra jag starkt ogillar är Jenny och Vanessa. Läste förresten att de var på väg bort från serien så det är ju trevligt. Fast vem ska man då reta sig på? :)



Chuck & Blair

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar