lördag 21 maj 2011

Kommande TV-serier

Apartment 23
Hösten 2011 ABC

Denna verkar skitrolig. Ska se!




Grimm
Hösten 2011 NBC

Tycker den verkar riktigt spännande. Ska lätt ge den en chans.




Charlie's Angels
Hösten 2011 ABC

Charlie's Änglar brukar alltid funka. Får se hur det går denna gång.




Once Upon a Time
Hösten 2011 ABC

Med tanke på att jag älskar sagor är denna ett måste.




Alcatraz
2012 FOX

Verkar oxå intressant




Prime Suspect
Hösten 2011 NBC

Inte en gengre jag ser så ofta men jag gillade verkligen hennes karaktär. Tror jag kommer kolla hur den är.




Man Up!
Hösten 2011 ABC

Verkar kul




Revenge
Hösten 2011 ABC

Om huvudkaratären inte är för mesig i sin hämnd kan det nog bli bra.




Hart of Dixie
Hösten 2011 CW

Eftersom Rachel Bilson är min stora girlcrush är det klart att jag ska ge denna en chans.




Terra Nova
Hösten 2011 FOX

Kan bli bra, kan bli riktigt dåligt.




Ringer
Hösten 2011 CW

Det är ju trots allt Sarah Michelle Gellar så det är klart jag kommer kolla in den.




The Secret Circle
Hösten 2011 CW

Min typ av tema!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar