söndag 29 maj 2011

Kungen av Kungarna (Mästarnas Mästare final)

För det första är Stenmark en helt outstanding idrottsman och tävlingsmänniska. För det andra är han så gullig att jag önskar att jag kunde ha honom som en liten hustomte här hemma. Han verkar så genomgo och snäll och så där gulligt blyg och enormt ödmjuk. Jag vet att en av mina läsare (Martin) flippar ut nu och säger att Stenmark är överskattad men oj så fel du kan ha. Stenmark är kungen av kungarna! Att se hans överlägsenhet genom hela programserien utan att han en enda gång blev dryg eller divig som vissa andra (nämner inga namn men typ någon som kom på bronsplats) är bara RESPEKT!! Han var verkligen en värdig vinnare och jag tycker att Limpar var en värdig tvåa. Blev nästan lite tårögd av lycka när han lyckades med pusslet till slut och tog sig till slutduellen. Riktigt bra program med det perfekta slutet! Längtar redan tills nästa gång, vilket jag hoppas att det blir.


2011 års Mästarnas Mästare!

2 kommentarer:

  1. Thumbs Up för Stenis helt klart =) men jag jublade nästan mer när Brandin åkte ur =)

    / Jocke

    SvaraRadera
  2. Ja, det gick nästan jämnt ut. Var såå nervös att hon skulle lyckas ta sig till final på något orättvist sätt :)

    SvaraRadera