onsdag 2 februari 2011

Supernatural säsong 2

Igår såg jag färdigt andra säsongen av "Supernatural" och jag gillade den verkligen. Återigen är det ganska skiftande kvalitet på avsnitten men som helhet är det spännande och ibland riktigt roligt. Roligaste avsnittet var solklart nr 15 - "Tall Tales". På grund av något övernaturligt är Sam och Dean sura på varandra och när de ska återberätta en historia (som vi får se spelas upp medan de berättar) så överdriver de hela tiden vad den andra gjorde. Jag tyckte det var sjukt roligt! Det kanske inte är lika kul om man inte sett serien och känner karaktärerna men jag var ändå tvungen att hitta klippen. Tyvärr så var inbäddning inaktiverad på dem allihopa så ni får nöja er med länkarna. Jag är imponerad över att de klarade spela in det utan att börja garva. Fast men vet ju inte hur många tagningar det tog :)

Klicka här för Sams och Deans olika versioner av vad som hände i baren.

Klicka här för att se när Sam blir lite överkänslig (Deans version).



Klicka här för att se när Dean har munnen full av godis (Sams version).

2 kommentarer:

  1. Jag gillade också det avsnittet! Kommer ihåg att det var första gången jag riktigt skrattade under ett avsnitt av "Supernatural". Tyckte den där första scenen var roligast, när Sam gör den där fula minen och killarna har olika uppfattning om bruden som Dean raggade på. Kul att de kan driva lite med varandra.

    SvaraRadera
  2. Ja, inget avsnitt har varit roligare (nu är jag visserligen bara på säsong 3) fast lite då och då skrattar jag även i andra. Mest då åt Dean, gillar hans humor :)

    SvaraRadera