torsdag 10 februari 2011

American Idol 2011

Ikväll såg jag för första gången årets "American Idol" på TV11. Jag gillar ju Idol men har alltid missat de amerikanska. Denna gång går de på en bra tid så nu ska jag försöka följa det. Det blev ju inte sådär väldigt mycket sång i kvällens avsnitt. Mycket prat, spex och olika klipp som gör att sången inte får det utrymme jag egentligen hade velat. Fast så brukar det ju vara i början av uttagningarna. Ju längre de kommer ju mer sång blir det. Jag gillade juryn, Steven Tyler verkar hur skön som helst. Jennifer Lopez var okej, såg lite stel ut bara men det var nog för att håret skulle ligga rätt :) Det var en hel del duktiga sökande så det ska bli spännande att se vad för talanger de hittar under säsongen.


Steven Tyler, programledaren Ryan Seacrest,
Jennifer Lopez och Randy Jacksson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar