lördag 5 februari 2011

Gårdagens Let's Dance

Kvällens rätt person åkte ut: Ranelid. Han var faktiskt ganska mycket sämre än de andra.

Kvällens bästa: Tina. Hon är riktig grym. Men varför, varför ska hon alltid få så fula frisyrer och ibland även kläder? Hon ser mycket bättre ur när hon är sig själv.

Kvällens mest oförtjänta poäng: Tonys 9:a till Frank. Hallå, nån måtta får det väl ändå vara?

Kvällens snyggaste: Malin (som dansar med Ryback). Hade hennes personlighet verkat lite roligare hade jag nog haft en girlcrush på henne för hon är grymt snygg på dansgolvet.

Kvällens glad att du är kvar: Weise!


Tina Thörner i en frisyr hon klär i

1 kommentar:

  1. jag måste erkänna. Jag älskade Tinas och Tobias gröna kläder. Är en sucker på grönt :) men jag är nog rätt ensam om det. Sedan är hon grym på dansgolvet. Men jag älskade Frank igår. Jag tycker att han var bäst fast han tappade bort sig rejält. Vilket gung på kroppen.

    SvaraRadera