lördag 12 februari 2011

Säsongens första 10:a

Så delades säsongens första 10:a i Let's Dance ut och som väntat var den till Figge. Jag kan inte avgöra hur grym hans vals var men deras "story" var himla fin. Varje säsong jag ser dem dansa vals så tycker jag att killarnas steg verkar enklare än tjejernas. Det är oxå alltid killarna som kammar hem de högsta poängen på vals. Fast jag har ju ingen aning om ifall det är så. Tråkigt att Weise åkte ut en kväll då det gått som bäst för honom. Han är inte i klass med de bästa men ikväll var han inte sämst.  Jag gillar både Jessica och Helena men om man ska se till dansen så borde det nog varit en av dem. Helst av allt hade jag såklart sett att Alexandra åkte ut. Undrar förresten vad Tony har emot Weise, han ger ju honom löjligt låga poäng.

10 poängaren:
Figge%20Norling%20och%20Oksana%20-%20vals

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar