fredag 19 november 2010

Vilken Idolkväll!

Ja, jösses vad bra dom var ikväll. Jay var Kung som vanligt. Hans "Like a prayer" var outstanding. Framförallt introt och avslutet. Men även de övriga deltagarna var riktigt bra. Olles andra låt och Linneas båda låtar var kanon. Både Weise och Minnah gjorde också bra ifrån sig.

Det blev riktigt jobbigt när det var dags för utröstning. Jag ville ha alla kvar men uteslutningsmetoden gjorde att jag helst hade sett Minnah åka. Lite sorgligt att Weise åkte, han förgyller det hela med sin humor. Men Olle är min favorit (och Jay) så det var ju för väl att han klarade sig. Hade blivit grymt besviken om han inte fått vara med i Malmö på fredag.

Kvällens bästa
Jay%20Smith%20-%20Like%20a%20prayer

3 kommentarer:

  1. Gillar din inlevelse Anna, d vet du =) Glöm inte A-Team!!!!!! / Jocke

    SvaraRadera
  2. Ja lite besatt är man men det bjuder jag på :) Nej jag ska inte glömma A-team, vill se den! Tveksamt att det blir denna helgen dock. Ikväll ska jag och dottern se Harry Potter 6 :)

    SvaraRadera
  3. Jag ville absolut att mina favoriter Olle o Linnéa skulle gå vidare...sedan Andreas, tycker han är underhållande. Resten av familjen hejar på Jay och han är ju duktig så då var det ju Minnah som skulle åka ut igår, även om hon har en härlig röst och sjunger bra...men, så blev det då inte..får väl leva med det ;-) Kul att skåningarna får sjunga i Malmö. Kul att vi ska dit!!!!!! Andreas Weise har vi definitivt inte sett för sista gången...

    SvaraRadera