torsdag 25 november 2010

Idol imorgon!

Imorgon är den stora dagen! Då sitter jag på Malmö Arena för att se Idol Live :) Efter att ha läst deltagarnas låtval så ser jag ännu mer fram emot att få se min favorit Olle. Jag älskar de två låtar han har valt och de kommer passa honom perfekt. Jays låtval är ju grymt spännande och jag tror nog att det kan bli kul med Linneas och Minnahs val oxå. Vilken kväll det ska bli!

1. Jay Smith
Låtval 1: Bad romance (Lady Gaga)
Låtval 2: Against all odds (Phil Collins)

2. Linnea Henriksson
Låtval 1: Don't you forget about me (Simple Minds)
Låtval 2: Crazy in love (Beyoncé)

3. Olle Hedberg
Låtval 1: Fix you (Coldplay)
Låtval 2: Beautiful day (U2)

4. Minnah Karlsson
Låtval 1: Just the way you are (Bruno Mars)
Låtval 2: Alone (Heart)

5 kommentarer:

  1. Martin "Andreas Carlsson" Nerbring25 november 2010 kl. 21:36

    Såja, äntligen åker Linnea ut och detta på två horribla låtval. Beyonces låt är bra men Linnea har inte någon röst för den. Simple Minds låt är bara förskräcklig. De övriga artisterna har dock riktigt intressanta och framförallt grymma låtar.

    SvaraRadera
  2. Nja...håller inte riktigt med dig om Simple Minds låt..tycker faktiskt den är rätt bra :-)
    Och Linnea..gillar jag oxå. Men det är klart måste jag välja någon av de 4 som är kvar så blir det dessvärre Linnea som åker ut

    Hoppas ni får en underbar kväll!

    /Ammi

    SvaraRadera
  3. Ammi: Du vet att Martin (Mattan) inte vet vad han pratar om ;) För min del blir det nog Minnah som får åka ut.

    Martin (Mattan): Jag gillar att du börjat gå in för det nu :)

    SvaraRadera
  4. Hej igen!

    Sitter och kollar just nu..har ändrat mig!!! Trodde inte detta men jag tycker att Jay ska åka ut. Linnea är grym ikväll

    /Ammi

    SvaraRadera
  5. Martin "Peter Jihde" Nerbring27 november 2010 kl. 16:46

    Jag kan inte förstå dig Ammi. :D Jay ut? Nej, nej...Till och med hans mediokra uppträdanden är bättre än många andra uppträdanden. (Förutom Olles igår)

    SvaraRadera