fredag 12 november 2010

Det var på tiden!

Tankar efter kvällens idol:

1. THANK GOD att det var Elin som åkte ut. Hennes röst är alldeles för svag och det var hög tid att hon åkte nu.

2. Olle gjorde sin sämsta insats hittills. Låten passade inte alls hans röst. Weise gjorde inte heller sitt bästa framträdande. Däremot tyckte jag att juryn var väldigt orättvis när det gällde deras duett. Så dåliga var de verkligen inte.

3. Jay var bäst ikväll. Minnah var bra men låten är för gammal och söndertjatad. Linnea var bra men jag har gillat hennes andra låtar mer. Gillade Jays och Linneas duett. Är ju visserligen rätt svag för U2.

4. Vem fan ska åka ut nu? Jag vill ju ha alla kvar. Jag har hela tiden sagt att jag vill ha Olle och Jay i final. Det håller jag fast vid. Däremot börjar jag vackla vilka jag vill ha kvar tills jag ska se dem i Malmö. Innan har jag sagt Minnah och Linnea förutom de två nämnda killarna men vill jag verkligen att Weise åker ut? Kommer nog sakna hans spex. Kanske får jag byta ut Minnah mot honom.

Bäst ikväll:
Jay%20Smith%20-%20Rocks

1 kommentar:

  1. Ja tack gode gud att hon åkte ut :) Den här gången gjorde svenska folket nått rätt. Jag tycker att Olles och Andreas dueatt var jättebra. Var var farsen i den som de påstod? Det fattar inte jag.

    SvaraRadera