måndag 18 februari 2013

Trailer-Time

21 and over
Premiär i USA 1 mars 2013

Jag hoppas verkligen denna kommer till Sverige oxå. Min typ av humor! :))





Spring Breakers
Svensk biopremiär 29 mars

Riktigt snygg trailer gör mig nyfiken på filmen.





I Give It a Year
Svensk biopremiär 26 april

Verkar ha skön humor!





The Internship
Svensk biopremiär 9 augusti 2013

Allt med Vince Vaughn och Owen Wilson är värt att se enligt mig. Även om storyn inte skulle hålla kan jag se den bara för deras dialoger, och ibland monologer.




2 kommentarer:

  1. Den svenska distributören har valt att endast släppa "Spring Breakers" på DVD under hösten 2013 så den kommer inte har biopremmiär den 29 mars.

    https://www.facebook.com/SpringBreakersFilmSverige

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, tack för infon. Är nog en sådan film jag väntat med att se tills på DVD ändå :)

      Radera