onsdag 6 februari 2013

Trailer-Time

Oz the Great and Powerful
Svensk biopremiär 15 mars 2013

Den verkar ju galet snygg. Bara det är anledning nog att se den.





G.I. Joe: Retaliation
Svensk biopremiär 29 mars 2013

Finns det inte grymmesnygga actionscener i denna blir jag väldigt besviken.




Evil Dead
Svensk biopremiär 10 maj 2013

Aboslut inget för mig men det finns kanske någon som gillar det. Dock tyckte jag det var riktigt kul att se Jane Levy från Suburgatory i en sån här roll. Fast inte tillräckligt för att jag ska se filmen :)





Man of Steel
Svensk biopremiär 26 juni 2013

Hade ingen aning om alla kända namn som var med i filmen förrän jag såg trailern. Skådespelare som Russel Crowe, Kevin Costner, Amy Adams, Diane Lane, Laurence Fishburne och Richard Schiff gör den ju helt klart lite intressant.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar