onsdag 27 februari 2013

Har inte sett Oscarsgalan

För första gången på många år har jag inte sett något alls från Oscarsgalan. Kunde inte sitta uppe på natten, kan inte spela in, missade sammandraget och har inte letat efter den på nätet. Har ju koll på vinnarna och det verkar ju inte hänt några stora sensatioiner men det är ändå inte samma sak att inte se det. Får väl se om jag kan hitta det så jag kan fylla denna lucka i mitt liv ;)

Uppträdde gjorde i alla fall underbara Adele, som var en av vinnarna. Hur vacker är inte hon?


2 kommentarer:

  1. Jag har inte heller sett något från Oscarsgalan i år. Känns konstigt. Vet dock att det finns en del på kanal9play.se men vet inte om det är allt som sändes. Har inte hunnit kolla än. Hoppas jag hinner innan de tar bort det.

    SvaraRadera
  2. Ska också kolla där. Hoppas vi hittar det nånstans, får tipsa varandra i så fall :)
    /Anna

    SvaraRadera