måndag 19 september 2011

Premiär: "Ringer"

A young woman on the run from the mob poses as her wealthy twin sister to try and evade them, but soon discovers that her sister has a price on her head as well.

Trots en trailer som gjorde mig besviken har jag sett fram emot ”Ringer” eftersom det är Sarah Michelle Gellars comeback. Ni vet, världens bästa Buffy! När jag sen började läsa en massa recensioner som mest sågade premiäravsnittet sänktes mina förväntningar rätt rejält. Och ja, allt var inte jättebra. Den omtalade båtscenen (där de guppar runt framför en skärm i en studio) såg så fejkad ut att jag nästan lämnade rummet. Hur den överhuvudtaget har gått igenom får mig att undrar om folket bakom serien var tillfälligt sinnesförvirrade. Men om vi bortser från den så hade avsnittet sina bra stunder också. Det som gör att jag tänker fortsätta se serien är att det är så många frågor man måste ha svar på. Vem ligger bakom vad? Vad här hänt mellan dem? Varför gör han eller hon så? Så några avsnitt till kommer det absolut att bli och vem vet, det kanske blir riktigt bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar