onsdag 28 september 2011

Mera Idol-kval

Det är ju helt sjukt vad det är klasskillnad på tjejerna och killarna i år. Tjejerna är galet mycket bättre.

Olle%20Hammar%20-%20The%20Man%20Who%20Can%E2%80%99t%20Be%20Moved
Olle
Jag tyckte Olle var bäst ikväll. Men det säger inte så mycket för startfältet var ingen hit.


Andr%C3%A9%20Zuniga-Asplund%20-%20No%20Woman%20No%20Cry
André
Jag har haft lite svårt för André. Tycker att han är ganska divig. Men han gjorde hyfsat bra ifrån sig idag. Men jag har väldigt svårt för hans scenspråk. Minspelet är överdrivet.


Tony%20Weseth%20-%20In%20Love%20With%20A%20Girl
Tony
Ett stort plus för att han hade klippt sig, det såg betydligt bättre ut och ännu ett för att han inte uppträdde i linne :) Sångmässigt - Nja. Inget fel på rösten men det lät lite för monotont.


Emil%20Elton%20-%20Dum%20Av%20Dig
Emil
Det är något med hans röst jag gillar. Men jag vet inte riktigt om jag gillar honom. Tror att han funkar bland dagens manliga artister som sjunger på svenska.


Mikael%20Fogelberg%20-%20Heartbeats
Mikael
Jag tycker att Mikael blir sämre för var uppträdande jag ser med honom. Helt ärligt fattar jag inte hur han kunnat komma så här långt. Det fanns SÅ många bättre än honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar