torsdag 8 september 2011

Bok: "Förlorad Ängel"

"Förlorad Ängel" ("Cresendo" är orginaltiteln) är fortsättningen på "Fallen Ängel" som kanske är mer känd som Hush Hush.  När jag skrev om Hush Hush undrade jag vad fortsättningen kunde handla om men det blev en helt ny story som ändå hörde ihop med den första. Och så ett upplägg för en tredje del. Precis som med första delen tyckte jag även att denna var riktigt spännande och nu börjar man lära känna karaktärerna lite mer. Ett stort minus för baksidetexten på boken. Den avslöjar sådant som jag vill upptäcka/räkna ut själv efter hand jag läser. Så läs inte den! Har du läst första boken vet du ju ändå ifall du är intresserad av fler. Gillar du kärlek, High School miljö och lite spänning så borde dessa passa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar