tisdag 27 september 2011

Idol-kval igen

Vilken kvalkväll!!


Amanda%20Persson%20-%20Decode
Amanda P
Min favorit sen innan och ännu mer min favorit nu. Hon har verkligen hela paketet. SJUKT bra röst, riktigt snygg och kan verkligen framföra en låt. Hon är verkligen en artist och kommer kunna gå hur långt som helst. Om inte i Idol så fixar hon det nog ändå. Självklart vidare!


Amanda%20Fondell%20-%20Womanizer
Amanda F
Jösses vad bra hon var! Versionen av låten var riktigt cool och jag ÄLSKAR hennes röst. Visserligen tycker jag oxå att hon måste bli lite bättre i intervjuer och så men hon SKA ju bara gå vidare!


Moa%20Lignell%20-%20Price%20Tag
Moa
En annan av mina favoriter från början och jag var först lite tveksam till hennes låtval men hon gjorde det ju skitbra! Bara två som går vidare ikväll så jag får lita på att juryn räddar kvar den av mina topp3 som inte går vidare. För jag hoppas verkligen att det blir någon av de här tre.


Denise%20Azemi%20Brasj%C3%B6-%20Someone%20like%20you
Denise
Jag erkänner att jag har haft fel om Denise. Jag ansåg att hon bara gått vidare på grund av hennes "look" men idag visade hon faktiskt att hon kan sjunga också. Fast inte lika bra som de tre ovan.


Frida%20Josefsson%20-%20Hide%20Your%20Heart
Frida
Frida gjorde bra ifrån sig men i konkurrens med de andra så räcker det inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar