tisdag 20 september 2011

Emmy Awards 2011 Röda Mattan

Om Connie Britton kan jag bara säga: WOW! Tyckte hon var jättesnygg.

Alam Cumming - jag tänker inte ens kommentera.

Men kära Amy Poehler, hur tänkte du nu? Tråkig och inte särskilt smickrande klänning.

Cat Deeley får godkänt, mest för att hon var snygg i håret.

Chris Colfer såg pråper ut.

Tycker att Christina Hendricks skulle haft starkare färg på sin klänning.

Christine Baranksi är en elegant dam.

Claire Danes klänning var inte my cup of tea

Cobie Smulders får OK

Darren Criss vill vara poppig i glasögon

Dianna Agron är väldigt snygg men klänningen ser ut som om man
bara knutit fast ett tygstycke.

Emily Blunt var snygg trots att klänningen var sådär.

Evan Rachel Wood var enkel och ganska snygg

Kära Gwyneth Paltrow - bar mage?? Really??

Heather Morris är en tjej jag gillar men klänningen...

Vad jag tycker om Heidi Klums klänning? Jag vet inte för jag måste titta
bort för att slippa se Seals uppknäppta skjorta. Lite stil om jag får be!

Stilig Ian Somerhalder.

Enkel och okej klänning men den kunde ha suttit bättre på Jane Lynch

Söta Jayma Mays

Är det Jim Parsons eller hans vaxdocka?

Första intrycket av Julia Stiles klänning var positivt men sen när jag
tittar närmare så vet jag inte riktigt.

Jon Hamm med tillhörande axlar.

Jag tycker faktiskt att Julie Bowen ser för smal ut annars helt okej.

Kaley Cuoco hade snygg klänning

Kate Winslet var snygg.

Whats up with the hair Kathy Griffin? Snygg klänning dock.

Katie Holmes kunde sett lite roligare ut

Kelly Osborne lyckades nästan men jag gillar inte riktigt banden upptill på klänningen.

Nej, Kristen Wiig, Nej!

Lea Michelle verkar vara snygg i det mesta

Snygg tjej tråkig klänning - Lena Heady

LL Cool J var inte så cool i sin hatt

Tyckte inte att Maria Bellos klänning var så jättesnygg

Ännu en som vill vara cool i brillor. Antar att Mark Salling måste ha
frisyren pga Glee.

Även om jag inte gillar klänningen så är Minka Kelly väldigt vacker.

Toksnygg skulle jag vilja kalla Nina Dobrev.

Vad har Paula Abdul på sig? Gardin? Duk?

Tycker inte att Rachel Harris brillor passade till klänningen.

Kurviga Sofia Vergara var snygg

Topher Grace, en "gammal" favorit.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar