fredag 20 april 2012

Trevlig helg! :)

3 kommentarer:

  1. Hej! Riktigt rolig och bra blogg! :D Jag har läst bloggarna "seriedrottningen" och "Thunmans Tv-blogg" under ganska lång tid, och jag älskar dom. Men ett beroende har växt fram och jag vill bara ha mer och mer! Så jag har letat runt som en tok efter fler tv/serie-bloggar, och jag hittade in hit och vart helt överlycklig över hur bra den var! Fortsätt såhär! :)

    Ett litet tips bara, du borde fixa en bättre header, Jag som grafiker kunde ha skippat din blogg bara på grund av din header.. men som tur så läste jag lite i bloggen och glömde genast bort headern :)

    SvaraRadera
  2. Jag undrar hur många läsare du har i snitt? :) Ser att du haft bloggen länge, men att det är väldigt dåligt med kommentarer osv.. Så skulle vara roligt att veta hur många läsare du har :)

    SvaraRadera
  3. Hej Lars

    Tack för snälla ord! Min blogg är ju ganska blysam om man jämför med Seriedrottningen och Thunmans TV-blogg (som jag också är beroende av), denna är lite mer för min egen skull eftersom jag helt enkelt måste skriva av mig om saker som film och TV :)Antalet läsare varierar ganska stort från dag till dag, ligger mellan 40 och 90 unika läsare per dag. Och ja, tyvärr är det inte så bra ställt med kommentarerna!! :) Du har helt rätt om headern. Den gjordes lite snabbt när jag startade bloggen och sen har den bara varit där. Och jag som dessutom gillar att pyssla med sånt! Ska genast börja fundera på en ny.


    Ha det bra och hoppas du hänger kvar ett tag till. Kom gärna med tips och önskemål om innehåll.

    /Anna

    SvaraRadera