söndag 29 april 2012

Det händer grejer i "Let's Dance"

Ja se denna Anton Hysén, hur stor kommer han egentligen att bli? Går fotbollskarriären åt helvete – bara lugn, du kommer ha en framtid i underhållningsbranschen. Att han kan dansa har han ju nu bevisat i Let’s Dance. Att han kan charma brallorna av både killar och tjejer har nog också en hel del upptäckt. Hans otroliga inlevelse i danserna gör att jag inte tvivlar en sekund på att han skulle lyckas som skådis om han kände för att prova det. Kanske händer det snart?! Förvånar mig inte om han visar sig kunna sjunga också. Vet dock inte huruvida han besitter någon sångröst eller ej.

Fredagens avsnitt då? Att Pernilla åkte ut var fel fel fel! Det är ju ganska tydligt att Camilla Henemark är den som utvecklats minst hur tappert hon än kämpar. Schenkenberg och Timell imponerade inte. Pernilla var duktig och koreografin som Tobias gjort var riktigt snygg. Molly var riktigt bra trots sitt lilla missöde och framförallt var hon betydligt lugnare än vad hon varit hittills vilket var väldigt välkommet! Även om jag har stört mig sjukt mycket på henne måste jag säga att hon och Calle har en otrolig kemi när de dansar. Jag kan till och med se dem som ett par då vilket jag inte kunde när de började prata om sin romans. Läckberg var bra som vanligt, om hon bara kunde bli lite mer avslappnad i kroppen och släppa loss lite till så skulle hon vara oslagbar. Och så måste jag bara säga; jösses vilken kropp hon har!



Molly och Calle
bild från: TV4.se


Hejdå Pernilla!
bild från: TV4.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar