lördag 14 april 2012

"Let's Dance"

Hur mycket jag än gillar bästa Bengt och hur mycket jag än inte gillar Camilla så var det väldigt konstig poängbedömning av juryn. För mig är det helt okej att Bengt fick 3:or trots att han kunde ungefär 50 % av dansen för jösses var charmigt det var. Men att Camilla bara fick 1:or och 2:or tyckte jag var sjukligt snålt. Och väldigt orättvist. Man kan förvänta sig sådant av Tony, för honom har jag tappat allt förtroende för som domare, men Dermot och Ann? Nåväl, resten av kvällen då… Att Helena åkte ut var kanske inte heller rättvist men eftersom jag inte gillar henne så gjorde det mig inte ett dugg. Nu är det bara Molly som ska ut. Vad är det med den tjejen egentligen? Okej, att man kan vara fjortis (även om hon är 16) men hon är så sjukligt dryg! *ryser*. Kvällens bästa var såklart Anton, killen kan dansa! Sen var det Camilla och Pernilla som också gjorde riktigt bra insatser. Övriga får godkänt.


Bye bye Helena

2 kommentarer:

  1. Helena skulle INTE åka ut, den saken är klar, hon är jätte-duktig...!!! Men det är klart att Bengt bara är kvar för underhållningsvärdets skull... de har ju en sån' med varje år...

    SvaraRadera
  2. Jag håller absolut med om att Helena var duktig. Men jag erkänner att jag går efter personlighet också när det gäller Let's Dance och jag gillar verkligen inte henne. Ja visst är Bengt underhållande, fast till skillnad från de tidigare gubbarna så har han faktiskt lite talang. Även om det blev för svårt för honom igår :)

    SvaraRadera