onsdag 17 augusti 2011

Ny Nördnivå

Jag har nått upp till en helt ny nördnivå. Åtminstone när det kommer till TV-serien ”Supernatural”. Ni som läser bloggen har säkert förstått att jag gillar serien ALOT! När jag för ett tag sedan hade sett färdigt femte säsongen och väntade på att sätta igång med sjätte fick jag sådan abstinens att jag plötsligt hade beställt boken ”Supernatural - The Official Companion (Säsong 1)”. Nu har boken kommit och jag har bara hunnit läsa några sidor men jag kan redan säga att jag frossar!! Tycker det är alldeles underbart att få läsa om hur idén kom till, hur de jobbat och en massa roliga kommentarer från olika inblandade. Och så lite bilder på det. Kan ju inte bli bättre! Så jag erkänner - Jag är nörd och stolt över det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar