onsdag 10 augusti 2011

J Lo bättre utan Marc

Jennifer Lopez och Marc Anthony är väl inget par som jag brytt mig så jätte mycket om. Men när jag såg American Idol där Jennifer var med i juryn dök hennes man Marc upp ett par gånger. Varje gång kände jag att jag inte gillade honom. Tyckte han kändes osympatisk på något sätt. När det sen var dags för den stora finalen i American Idol såg jag fram emot ett uppträdande av Jennifer. Istället blev hon dansare till sin man som framförde en låt jag inte ens minns. Han kändes verkligen som en Has-been-som-bara-får-vara-med-för-att-min-kända-och-megaframgånsrika-fru-är-med-i-juryn. Tydligen är Marc hyfsat stor framförallt bland latinska fans men jag för min del tyckte att han red på Jennifers framgång och att han minsann inte skulle stå i skuggan av sin fru. Nej, rätt drag att skilja sig!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar